Promocje

Pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem musi zachodzić wymiana informacji zarówno otrzymywanie/pozyskiwanie/informacji z rynku jak też przekazywanie informacji w rynek. W warunkach konkurencji do sukcesu nie wystarcza już dobry produkt sprzedawany po akceptowanej cenie, który jest dostarczany przez odpowiednio dobrane i ukształtowane kanały dystrybucji. Do osiągnięcia sukcesu rynkowego niezbędne jest też również przekazanie informacji o swojej ofercie i przekonanie konsumenta co do jej wyższości nad propozycjami innych firm. Proces ten przyczynia się do zwiększenia popytu na oferowane produkty.

Jako dystrybutor, będący głównym ogniwem łączącym producentów z placówkami detalicznymi, wypracowaliśmy cały wachlarz form komunikacji marketingowej przejawiającej się w  działaniach promocyjnych dopasowanych do gustów odbiorców. Wspólnie z Producentami tworzymy regularne gazetki, hity i akcje promocyjne. Organizujemy wyprzedaże końcówek paletowych. Różnego rodzaju  „deale”, mega promocje mają zapewnić naszym Klientom nieustanny dostęp do wyjątkowych okazji. Odpowiednią segmentacja działań pozwala nam docierać z właściwa ofertą do odpowiedniego segmentu rynku co jest nie bez znaczenia dla efektywności działań.