Formy sprzedaży

Sprzedaż to zwykle najważniejsze i bardzo wrażliwe ogniwo strategii zarządzania, a każdy z 6 tyś naszych klientów wymaga od nas elastycznego podejścia dostosowanego do: skali obrotu, warunków logistycznych czy systemu zamówień. Główną formą współpracy jaką realizujemy jest sprzedaż towaru wraz z dostawą do klienta. W większości przypadków realizowane to jest przy udziale przedstawiciela handlowego wyposażonego w mobilne urządzenie z programem do elektronicznego sporządzania zamówień i realizacji płatności. Forma ta ma wiele zalet, między innymi jest dogodna dla klienta, może on lepiej się zapoznać z produktem i często nabyć go po niższej cenie w drodze negocjacji handlowych. Decyzję można przemyśleć i skonsultować. Jako że wizyty handlowca odbywają w określonych cyklach odwiedzin, klient w razie potrzeby może zrealizować zamówienie także w drodze bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Obsługi Klienta w oddziale firmy (telefonicznie, faxem lub mailem).